واردات قطعات الکترونیک

واردات قطعات الکترونیک ( آمریکا و چین ) ارسال دیدگاه

واردات قطعات الکترونیک یکی از دغدغه های صاحبان صنایع می باشد. به عنوان مثال کشور ما در زمینه تولید لوازم خانگی که یکی از قطب های منطقه می باشد به این قطعات الکترونیکی نیاز مبرمی دارد. در نتیجه شرکت بازرگانی قطعات الکترونیک در کنار این اصناف می باشد تا بتوانند نیازهای خود را برطرف سازند. خرید قطعات الکترونیک از چین یکی از ساز و کارهای این شرکت های حرفه ای است. پس اگر شما نیز به دنبال خرید این محصولات می باشید کافی است که سفارش قطعات الکترونیکی از خارج خود را به این شرکت ها بسپارید. برای خرید و سفارش واردات قطعات الکترونیک از خارج می توانید از طریق فرم زیر اقدام نمایید.

واردات قطعات الکترونیک در سایت دنیا آی سی چگونه است؟

سفارش قطعات الکترونیک از خارج

  • پارت نامبرسازندهنام پکیجتعداد 
  • انواع فایل های مجاز : jpg, xlsx, png, pdf.
    حداکثر اندازه فایل 2 مگابایت می باشد.

مراحل ثبت سفارش واردات قطعات الکترونیک

در صورتی که شما به دنبال واردات قطعات الکترونیکی برای مجموعه خود می باشید می توانید از طریق واحد بازرگانی شرکت دنیا آی سی اقدام نمایید. شما در صورت نیاز به مشاوره نیز می توانید با کارشناسان این حوزه تماس حاصل نمایید. دنیا آی سی تمام تلاش خود را می کند تا قطعات الکترونکی شما که دارای ظرافت خاص می باشد با دقت حمل شود و در اسرع وقت به دست شما برسد.

تهیه لیست قطعات و ثبت سفارش

شما در قدم اول باید لیستی از قطعات مورد نیاز خود را فراهم نمایید. توجه به این نکته لازم و ضروری است که شما باید پارتنامبر ( Part Number ) را به دقت در لیست خود قرار دهید. در کنار شماره آی سی نیز باید اطلاعاتی از جمله کارخانه سازنده، نام پکیج مورد نظر و تعدادی که می خواهید را قرار دهید. توصیه ما به شما این است که در کنار اطلاعات بالا دیتاشیت قطعات مورد نظر خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید. در صورت ارسال اطلاعات نادرست، تمام عواقب به عهده سفارش دهنده می باشد. شما می توانید از طریق فرم سفارشی که در همین صفحه تعبیه شده استفاده نمایید و اطلاعات خود را ارسال کنید. همچنین لیست قطعات خود را می توانید از طریق فایل اکسل برای ما ارسال نمایید.

استعلام و تعیین هزینه

شما پس از ثبت درخواست واردات قطعات الکترونیکی از طریق سایت و یا از طریق شماره واتساپ دنیا آی سی، باید منتظر اعلام هزینه از طریق کارشناسان ما باشید. ممکن است تعیین هزینه خرید قطعات الکترونیک از خارج کمی زمان بر باشد. استعلام قیمت واردات قطعات الکترونیک 1 الی 2 روز زمان می برد. لذا خواهشمندیم در این مدت صبور باشید.

نهایی کردن سفارش و خرید قطعات الکترونیکی از خارج

پس از استعلام قیمت قطعات الکترونیکی و ارسال لیست قیمت این قطعات به شما، از طرف شرکت دنیا آی سی با شما تماس گرفته می شود تا اقدامات لازم را برای خرید این قطعات از خارج از کشور صورت پذیرد. قیمت این قطعات حداکثر تا دو هفته معتبر می باشد و در صورت تایید نشدن از طرف شما، باید مجددا استعلام قیمت صورت پذیرد. گفتنی است که دنیا آی سی قطعات شما را از معتبرترین منابع در خارج از کشور تهیه و به دست شما می رساند.

دنیا آی سی واردکننده چه قطعات الکترونیکی می باشد؟

امروزه قطعات الکترونیکی مختلفی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال بسیاری از تولیدکنندگان لوازم خانگی و یا برقی خود به دنبال منبعی مطمئن برای تامین قطعات الکترونیکی خود می گردند. مجموعه ما می تواند اقدام به واردات کلیه قطعات الکترونیکی اعم از انواع آی سی شامل میکروکنترلرها، FPGA، مبدل های DC به DC، قطعات الکترونیکی فرکانس بالا و مخابراتی ( RF ) و همچنین انواع قطعات الکترونیک صنعتی و ترانزیستورهای قدرت، انواع دیود، کانکتور و سوکت، قطعات پسیو شامل مقاومت، پتاسیومتر، خازن همچنین انواع نمایشگر LCD و تجهیزات نوری LED را برای شما عزیزان از خارج کشور تهیه و بدست شما برساند.

تأمین قطعات الکترونیک و روش‌های آن

امروزه بسیاری از شرکت‌ها، کارخانه‌ها و مجموعه های دانش بنیان به سراغ یک تأمین‌کننده قطعات الکترونیک مطمئن می روند تا بتواند به راحتی قطعات الکترونیک اولیه را برای محصولاتشان بدستشان برسانند. این مجموعه ها دوست دارند که زمانی صرف خرید این قطعات از منابع معتبر و ارسال و حمل نقل و همچنین ترخیص قطعات خود از گمرک نکنند و این کار را به یک شرکت واسط بسپارند. البته تهیه و تأمین قطعات الکترونیک روش های مختلفی دارد و حتی شما می توانید با آشنا بودن با بازار قطعات الکترونیکی داخل، آنها را از کشور خودمان تهیه کنید.

روش تامین قطعات الکترونیک

تأمین‌کننده قطعات الکترونیک از بازار داخل

یکی از روش‌های تأمین قطعات الکترونیک استفاده از بازار قطعات داخل است. بسیاری از افراد برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود به دنبال منابع معتبر و مناسب در بازار داخل کشور هستند. اما در صورتی که قطعه مورد نظر شما در بازار داخل یافت نشود و یا همچنین منابع نامناسب باشد و از قطعات فیک استفاده کرده باشند بهترین کار واردات آن قطعه الکترونیکی از خارج کشور است. گفتنی است که مجموعه دنیا آی سی در کنار شما خواهد بود تا بتوانید منابع مناسب داخل و خارج از کشور را بیابید.

خرید قطعات الکترونیک از خارج

یکی از روش‌هایی که بسیاری از مجموعه‌ها به این شیوه عمل می‌کنند پیدا کردن منابع مناسب و معتبر از خارج کشور است. در این صورت می توانند قطعات الکترونیک اورجینال را پیدا کرده، خریداری کنند و اقدام به وارد کردن آن به داخل کشور کنند. شما می توانید این کار را به یک شرکت بازرگانی قطعات الکترونیک همانند دنیا آی سی بسپارید. البته منابع و کشورهایی که می توان قطعات الکترونیک را تهیه کرد زیاد هستند. ساده ترین روش خرید مستقیم قطعات الکترونیکی از چین می باشد. البته واردات قطعات الکترونیکی از اروپا و آمریکا میسر است. در این صورت به دلیل طولانی بودن مسافت هزینه واردات قطعات الکترونیک کمی افزایش پیدا می‌کند. همچنین شما می توانید از طریق واردات قطعات الکترونیک از دبی و یا ترکیه اقدام نمایید.

اهمیت خرید آی سی از خارج

آی سی‌ ( IC ) یک کالای الکترونیک بسیار استراتژیک است که به عنوان قطعات اولیه برای بردهای الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر لوازم برقی شامل برد الکترونیکی و برد الکترونیکی شامل دهها آی سی و سایر قطعات الکترونیکی می‌باشد. در صورتی این آی سی ها به درستی کار نکنند و از کیفیت خوبی برخوردار نباشند، شرکت های تولید کننده دچار خسارت و ضرر و زیان گسترده‌ای می‌شوند. بنابراین پیدا کردن منابع مناسب برای خرید آی سی از خارج بسیار اهمیت پیدا می‌کند تا شرکت های تولیدکننده لوازم برقی، محصولات با کیفیت تولید کنند.

خرید قطعات الکترونیک از چین

چین امروزه یکی از قطب های صنعتی و فناوری در دنیا محسوب می شود. امروزه در چین کارخانه های گسترده ای وجود دارد که در حال تولید انواع قطعات الکترونیک می باشند. این قطعات شامل انواع دیود، ترانزیستورهای مختلف، آی سی های کاربردی می باشد. فناوری در حوزه مخابرات و گوشی های هوشمند، نورپردازی و صنعت ساختمان باعث آن گشته که این کشور نه تنها به خودکافی بلکه به یک صادرکننده بزرگ قطعات الکترونیک تبدیل شود.

کشور ما هم که کشور در حال توسعه ای می باشد برای تامین نیازهای اولیه خود در حوزه لوازم خانگی و حوزه های صنعتی و نظامی دیگر باید نیاز خود را تامین کند. لذا تیم بازرگانی دنیا آی سی توانایی واردات قطعات الکترونیک از چین را دارد. شما در هر جای کشور باشید می توانید با تکمیل فرم سفارش قطعات الکترونیک از خارج اقدام کنید و هر قطعه ای را که نیاز دارید را تهیه نمایید.

واردات قطعات الکترونیکی از منابع رسمی و بین المللی

شرکت واردکننده قطعات الکترونیک دارای دفاتر بازرگانی در سراسر دنیا می باشند و می توانند قطعات الکترونیک مورد نیاز برای کشور را تامین کنند. در سراسر جهان تنها دو کشور هستند که عمده قطعات الکترونیک را تولید می کنند. یکی از کشورها آمریکا می باشد و دیگری چین است. بنابراین شرکت های بزرگ تامین کننده قطعات الکترونیکی در اطراف این تولیدکنندگان هستند که این قطعات را در سراسر دنیا پخش می کنند. به عنوان نمونه Mouser یک شرکت آمریکایی پخش قطعات الکترونیک می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09191775116
call-us