فروش آی سی کمیاب

فروش آی سی کمیاب 2

بازار قطعات الکترونیک بسیار وسیع و گسترده است که فروش آی سی کمیاب را بسیار مهم و اساسی کرده است. شاید برای شما سوال شده باشد که آی سی های کمیاب چیست؟ و اینکه برای تهیه این محصولات به چه صورت اقدام نماییم. پس اگر شما به دنبال قطعات الکترونیک کمیاب هستید با ما همراه باشیم تا در این مورد بیشتر صحبت کنیم.

فروش آی سی کمیاب و خاص

قطعات الکترونیک صنعتی کمیاب

یکی از نکات مهم در مورد فروش آی سی کمیاب در مورد قطعات الکترونیک صنعتی می باشد. این قطعات که غالبا در توان های بالای الکترونیکی کار می کنند در صنایع مختلف کاربرد دارند. کاربردی ترین قطعات این محصول شامل آی جی بی تی ( IGBT ) می باشد. ترانزیستورهای ماسفت نیز یکی دیگر از محصولات این گروه می باشد.

شاید گفتنی باشد بسیاری از تعمیرکاران لوازم و قطعات الکترونیکی دغدغه آن را دارند که چرا بسیاری از ترانزیستورها و آی جی بی تی هایی که خریداری می کنند کیفیت لازم را ندارند و به سرعت می سوزند و از مدار خارج می شوند. دلیل آن این است که قطعات الکترونیک اورجینال در این حوزه شاید به سختی گیر بیاید و قیمت بالایی داشته باشند. لذا این محصولات جزء قطعات الکترونیکی خاص و کمیاب محسوب می شوند.

فروش قطعات االکترونیکی خاص

آی سی های موبایل و لپ تاپ

آی سی های موبایل و لپ تاپ از جمله آی سی هایی می باشند که کاربرد فروانی دارد. اغلب این آی سی ها را شما در تعمیرگاه های موبایل و لپ تاپ می بینید. اغلب این تعمیرکاران نیز به دنبال این آی سی ها هستند. پس اگر شما هم جزء تعمیرکاران لپ تاپ و گوشی های همراه هستید می توانید سری به فروشگاه اینترنتی قطعات الکترونیک ما بزنید و قطعات مورد نیاز خود را پیدا کنید و از همین طریق خرید آی سی های کمیاب خود را انجام دهید.

آیسی موبایل یا لپ تاپ از جمله فروش آی سی کمیاب فروشگاه ما محصوب می شود. چرا که اغلب قطعاتی که تعمیرکاران عزیز به دنبال آن می گردند در داخل کشور وجود ندارد و باید به صورت مستقیم برای آنها از خارج خریداری شود. واردات قطعات الکترونیک خاص و کمیاب از جمله رسالت های فروشگاه قطعات الکترونیک دنیا آی سی می باشد.

فروش آی سی کمیاب موبایل

قطعات الکترونیکی نظامی

کشور عزیزمان ایران با وجود سخت ترین تحریم ها و مشکلات در حوزه ی نظامی توانسته پیشرفت های گسترده ای در این عرصه داشته باشد و این با وجود تلاش های شبانه روزی دانشمندان این مرز و بوم می باشد. این پیشرفت ها در حوزه نظامی نشان می دهد که ایران کشوری تحریم ناپذیر می باشد. درست است که تحریم های ظالمانه علیه کشورمان باعث مشکلاتی شده است ولی بازرگانانی که در حوزه قطعات الکترونیک کار می کنند با سعی و تلاش شبانه روزی می توانند به راحتی تحریم ها را دور بزنند.

تیم دنیا آی سی این افتخار را دارد که با فروش آی سی کمیاب در حوزه قطعات الکترونیک نظامی بخشی از نیازهای دانشمندان این حوزه و شرکت های دانش بنیان را به راحتی برطرف کنند. این قطعات شامل انواع ترانزیستورهای فرکانس بالا، MMIC، قطعات مایکروویوی و آنتی می باشد. در صورتی که شما به دنبال قطعات الکترونیک فرکانس بالا هستید می توانید با مجموعه بازرگانی دنیا آی سی در ارتباط باشید.

فروش آی سی های کمیاب نظامی

جمع بندی قطعات الکترونیکی خاص و کمیاب

در این مقاله ما به مقوله آی سی های کمیاب و قطعات الکترونیک خاص پرداخته ایم. در ابتدا به قطعات الکترونیک صنعتی در این حوزه اشاره کرده ایم که برای خرید قطعات اورجینال باید از از شرکت بازرگانی قطعات الکترونیک استفاده نمود. بعلاوه اینکه قطعات الکترونیک لپ تاپ و گوشی های موبایل جزء آی سی کمیاب می باشد. در انتها نیز به قطعات الکترونیک نظامی اشاره کرده ایم. این قطعات که اکثرا در رادارها و تجهیزات نظامی استفاده می شود به دلیل تحریم ها کمیاب هستند.

2 دیدگاه

  1. با دورود خدمت شما.
    ایسی موبایل دارم اکبند چین.همه مدل ایسی از.ایسی صفحه کی پد.ایسی لایت.ایسی بلتوث.ایسی وایفا.ایسی پاور .ایسی شارژ.ایسی انتن. ولی همگی مال گوشیا نوکیا و سام سونگ و سونی اریکسون هستن.
    حدود 3کیلو هستن.
    اگ تمایل ب خرید دارید در خدمتیم.باتشکر

    1. باسلام لطفا تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09191775116
call-us